piątek, 30 grudnia 2011

Królowa Wybiegu 30.12.11

Hej !
Dzisiaj chciałam wam pokazać królową wybiegu dnia 30.12.11 (:
Jest nią niejaka zanuka.Pochodzi z niewiadomo jakiego kraju,oraz ma 19 lat.
Wygląda tak ;
 Strój jest taki...dziecinny.Jak ona mogła za niego dostać nagrodę ? To tylko sukienka z Voile Holiday Tributa i jakaś torebeczka...A dajcie spokój ;|

Stylizacja z dzisiejszym HB (30.12.11)

Hej !
Dziś postanowiłam zrobić stylizację z tą sukienką ;

 Użyłam ;
Futerko - B.Bizou - 6 sd
Sukienka - Tingeling - 18 sd
Torebeczka - B.Bizou - 65 sm
Buty - Fallen Angel - 40 sm

Całkowity koszt ubioru ; 24 stardollary i 105 starmonet :)

I do tego make-up ;
 Użyłam -
Srebrny cień - LUXE - 22 sd
Eyeliner - Dot - 3 sd
Tusz do rzęs - Dot - 3 sd
Puder - Dot - 8 sd
Szminka - Dot - 8 sd
Błyszczyk - LUXE - 24 sd

Koszt całkowity ; 68 sd O.o

Mam nadzieję ,że się podobało :)

Metamorfoza Nikol-Kulewosz

Hej !
Dzisiaj robie metamorfozę Nikol-Kulewosz :)

Przed ;
 No tu sie nie popisałaś,znowu te kropelki na oczach,i te cienie wystające na włosy...to jest passe.A biorąc po uwagę te twoje małe usteczka to...ehh pozostawie to bez komentarza ;)

Po ;
Dużo nie zmieniłam,tylko kolor włosów i ogólnie włosy.Dodałam nerdy,ponieważ to była jedyna rzecz która spodobała mi się w twoim salonie piękności.


Przed;
Nawet mi się podoba,ale to wygląda tak nudno,jednolicie...

Po ;


 Zrobiłam takie coś i mam nadzieję że metka się spodobała :)

czwartek, 29 grudnia 2011

Metamorfoza Muse_Power

Hej ! Teraz zrobię metamorfoze muse_power (:

Przed ;
 Ładny makijaż,ale nie podobają mi sie te kropelki i kolczyki,bo wydaje mi się że lalka jest taka...smutna ;|

Po ;

Postawiłam na słodko,a ten makijaż można nazwać "lizaczek" :D

Przed ;
OMB. Jest cudownie <3 Uwielbiam twój outfit !

Po ;

 Szczerze,to nawet nie wiem w co ją ubrałam,chce mi się spąc,jestem zmęczona dzisiejszym dniem -,-

Tyle na dzisiaj :)

Metamorfoza MilusiaCytrusia

Hej ! Dziś zrobię metamorfoze MilusiaCytrusia (:
Przed ;
Szczerze ? Bardzo mi się nie podoba.Usta są dziwne,a oczy wyglądają strasznie.A ten "kwiatek" na głowie nie wygląda zbyt ładnie.Fryzura niczego sobie tylko te kolczyki są tak samo brzydkie.

Po ;

 Zrobiłam takie coś.Zrobiłam smoke eye.Nie będe sie rozpisywać.

Przed ;

Na pierwszy rzut oka świetny,ale potem jak sie przyjrzysz...to jest ohydnie.Nic nie pasuje.Pfe.

Po ;
 Postawiłam na takie coś ; mam nadzieję ,że Ci się podoba (:


No to tyle,
Sayo.

Outfit na święta z małym opóźnieniem :)

Hej !
Dziś postanowiłam zrobić outfit na święta,spóźniony,ale jest.
Make up ; 
Wprowadza w świąteczny nastrój,no nie?:D
Użyłam ;
Czarny tusz do rzęs - 3 sd
Czerwona szminka - 8 sd
Puder -8 sd
Biały eyeliner - 3 sd
Biała kredka - 6 sd
Biały cień - 5 sd
Czarny eyeliner - 3 sd
Czarna kredka - 6 sd
Czarny cień - 6 sd

Koszt całkowity ; 48 sd O.o No to make-up dla bardziej bogatszych xD

Ciuch ;


Żakiet - Stardoll - 40 sm
Top - Basic - 30 sm
Spódniczka - Basic - 40 sm
Rajstopki - Voile - 30 sm
Butki - Tingeling - 6 sd

To tyle,mam nadzieje ,że się podobało ! :)

wtorek, 22 listopada 2011

2.Make up-brr,ale zimno!

Cześć ! :)

W tej notce pokaże wam make up zimowy który bierze też udział w konkursie na blogu Stardoll-i-my.blogspot.com :)

Tadam :
Oto on ^^
 No tak,zobaczyliście (ta) moje dzieło,więc wiem że notka krótka ale nastepna będzie stylizacja :)

Paa ;*

EmoMiley1994