Hej ! Dziś zrobię metamorfoze MilusiaCytrusia (:
Przed ;
Szczerze ? Bardzo mi się nie podoba.Usta są dziwne,a oczy wyglądają strasznie.A ten "kwiatek" na głowie nie wygląda zbyt ładnie.Fryzura niczego sobie tylko te kolczyki są tak samo brzydkie.
Po ;
Zrobiłam takie coś.Zrobiłam smoke eye.Nie będe sie rozpisywać.
Przed ;
Na pierwszy rzut oka świetny,ale potem jak sie przyjrzysz...to jest ohydnie.Nic nie pasuje.Pfe.
Po ;
Postawiłam na takie coś ; mam nadzieję ,że Ci się podoba (:
No to tyle,
Sayo.




szczerze nie podoba mi się ta metka :c
OdpowiedzUsuńjuż mówię dlaczego .. a więc strój jest zwykły, bez żadnej oryginalności co ja lubię w strojach, makijaż to samo zwykły, nudny i strasznie popularny , fryzura to niestety jedna z tych których nienawidzę i nigdy jej nie używałam .. :(
Życzę szczęśliwego nowego roku i więcej kreatywności przy tworzeniu metamorfoz a i mam nadzieje że nie obrazisz się za moją krytykę ^^ XD